Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Autor: Král, Ondřej
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35828
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1005


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet