Marketingový plán společnosti Errea pro český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti Errea pro český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti Errea pro český trh
Autor: Králová, Eva
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je vypracovat marketingový plán, podle kterého bude zavedena značka Erre\'a na český trh. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se sestavení marketingového plánu značky Erre\'a pro Českou republiku. Nejprve je provedena analýza současného stavu, jsou stanoveny cíle marketingového plánu, sestavena marketingová strategie, navrženy akční plány, rozpočet nákladů a na závěr návrh kontroly provádění celého plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35829
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1006


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet