Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kulhajová, Dagmar
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:15Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35834
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Lázně Velké Losiny s cílem navrhnout projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a lázeňství s důrazem na marketingovou komunikaci. Druhá praktická část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny a analýza vnímání marketingové komunikace veřejností. Tyto dvě analýzy slouží jako podklad pro vypracování projektové části. V projektu jsou navrženy následující nástroje marketingové komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů a rizik projektu.
dc.format 95 s., 11s. příloh
dc.format.extent 9368749
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject analýza cs
dc.subject diplomová práce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject projekt cs
dc.subject reklama cs
dc.subject služby cs
dc.subject cíl cs
dc.subject společnost Lázně Velké Losiny cs
dc.subject zlepšení cs
dc.subject analyse en
dc.subject master thesis en
dc.subject marketing communication en
dc.subject project en
dc.subject company Lázně Velké Losiny en
dc.subject aim en
dc.subject improvement en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny
dc.title.alternative Project of marketing communication in the company Lázně Velké Losiny
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Medek, Michal
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The item of this master thesis is marketing communication in the company Lázně Velké Losiny. The thesis is divided in two parts. First theoretical part covers the theoretic piece of knowledge of the marketing services, the tourist and the spa activities with emphasis on marketing communication. Second practical part covers the analytical part and the project part. In the analytical part is effected the analysis of actual situation marketing communication in the company Lázně Velké Losiny and the analysis of sensation marketing communication of the general public. These analyses serve as basis for the elaboration project part. The aim of the project is suggest improvement of marketing communication in the company. In the project are designed following instruments of marketing communication – advertising, sales promotion, public relations. Finally, there are evaluated the benefits and the risks of the project in this thesis.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1011
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account