Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
Autor: Červenková, Lenka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu, proto jsou v první části práce zpracovány teoretické podklady, které jsou zaměřeny na oblast marketingu z důrazem na podrobnější výklad jednotlivých nástrojů marketingového mixu, tj. výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Ve druhé - praktické části je nejprve analyzován současný sortiment firmy SOLAR-TECHNIK s.r.o., pro vytvoření určité představy o nabídce a širokém zaměření firmy. Dále je již pozornost věnována pouze jediné výrobkové řadě - horizontálním žaluziím. U níž jsou postupně analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu a zhodnocen jejich současný stav. Na základě provedené analýzy jsou vymezeny přednosti a nedostatky, návrhy a doporučení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu horizontálních žaluzií ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3618
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2017
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6725


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
červenková_2007_bp.pdfZablokované 1.315Mb PDF Zobrazit/otevřít
červenková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
červenková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet