Projekt stanovení konkurenční strategie MP Krásno, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie MP Krásno, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt stanovení konkurenční strategie MP Krásno, a.s.
Autor: Nová, Marta
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: V České republice nastalo období tvrdého konkurenčního boje, který po vstupu do Evropské unie ještě zesílil. Nevídaně vzrostly dovozy vstupních surovin pro masný průmysl, obchodní řetězce sráží ceny výrobků dolů, výrobní kapacity masného průmyslu převyšují spotřebu, stavy skotu poklesly na nejnižší úroveň za posledních sto let, ceny vepřového masa kolísají a navíc sílí tlaky odborníků na výživu na změnu stravovacích návyků obyvatelstva. Vzhledem ke zmíněným faktorům zcela logicky sílí rivalita a agresivita konkurence. Je situace řešitelná? Jak by vůbec měl účinně zareagovat jeden z významných producentů masných výrobků v České republice, MP Krásno, a. s.? Jak obstát a zvítězit v konkurenčním boji o zákazníka? Jakou konkrétní konkurenční strategii zvolit?
URI: http://hdl.handle.net/10563/36201
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet