Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
Autor: Turková, Denisa
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které si u tohoto rádia zadají reklamu. V teoretické části se budu věnovat literatuře a jiným zdrojům týkajících se této problematiky. V analytické části potom provedu dotazníkový průzkum, ve kterém zjistím jak firmy rádio Čas vnímají. Podle tohoto šetření poté vytvoří projekt marketingové komunikace rádia Čas se zadavateli reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36298
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet