Expanze společnosti RENO, spol. s r.o. na zahraniční trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Expanze společnosti RENO, spol. s r.o. na zahraniční trhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Vašíčková, Olga
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36300
dc.description.abstract Vstup do Evropské unie je důležitým mezníkem v historii a přináší s sebou celou řadu příležitostí, ale také hrozeb. Podnikatelé musí čelit obrovské konkurenci a závisí na jejich schopnostech, dovednostech, připravenosti, ale také na štěstí, jestli z tohoto střetu vyjdou jako vítězové nebo poražení. Projekt společnosti RENO, spol.s r.o. Expanze společnosti na zahraniční trhy je úvodním projektem, jehož cílem je zmapovat situaci na zahraničních trzích, definovat možnosti a opatření pro vítězný vstup společnosti na tyto trhy.
dc.format 102 s, 4 s. obr.příloh
dc.format.extent 3784808
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject expanze cs
dc.subject zahraniční trhy cs
dc.subject analýza cs
dc.subject stavebnictví cs
dc.subject situace cs
dc.subject expansion en
dc.subject foreign markets en
dc.subject analysis en
dc.subject building industries en
dc.subject situation en
dc.title Expanze společnosti RENO, spol. s r.o. na zahraniční trhy
dc.title.alternative The Expansion of RENO, spol.s r.o. to foreign markets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated The entrance to the European Union is the important mark in the history and it brings many opportunities, but also the threats. The firms have to face gigantic competition and it depends on their abilities, skills, and readiness and also on the happiness, if they are the winner or the losers. The project of the RENO, spol.s r.o. The expansion the firm to the foreign markets is the first project, whose aim is to map the situation on the foreign markets, to define the possibilities and to make provisions for the winning entrance to the foreign markets.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1571
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account