Projekt plánování marketingových nákladů ve společnosti Lagris, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt plánování marketingových nákladů ve společnosti Lagris, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt plánování marketingových nákladů ve společnosti Lagris, a.s.
Autor: Žárská, Jarmila
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o plánování marketingových nákladů ve společnosti Lagris, a.s. Analyzuji marketingové akce a marketingové náklady, které jsou pro plánování nezbytné. Projekt obsahuje návrh na zlepšení plánování marketingových nákladů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36309
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1582


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet