Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
Autor: Karlík, Tomáš
Vedoucí: Voloch, Jaroslav
Abstrakt: Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny byly někdy ohromně hektické, a přinesli s sebou i řadu chyb. Systém byl dokonce díky bezohlednosti i ilegálně zneužit. Přesto ve tvrdé zkoušce obstál a vykrystalizoval do dnešní podoby. Dále se zabývám jeho využitím a výhodami, které systém MLM přináší využíváním v praxi a předkládám návrhy na jeho další zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36316
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 1591


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet