Ideový projekt managementu produktu animace cestovní kanceláře HYDROTOUR a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ideový projekt managementu produktu animace cestovní kanceláře HYDROTOUR a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novacká, Ludmila
dc.contributor.author Madejová, Ingrid
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:19Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:19Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36381
dc.description.abstract Cílem projektu bylo rozanalyzovat a předložit cestovní kanceláři HYDROTOUR a.s. řešení na zlepšení, zefektivnení a sprofesionalizování již existujícího produktu animace. Po důkladných analýzach, z kterých vyplynuly mnohé užitečné informace jsem v praktické části navrhla konkrétní vizi zlepšení manažmentu existujícího produktu z hlediska vybraných manažérskych funkcií, strategie produktu, jeho plánování a formulace cílů, organizování a řízení. Výsledkem je navržení konkrétního řešení a príslušní marketingové podpory – promotion.
dc.format 92 s.
dc.format.extent 1422392
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject animácia cs
dc.subject produkt cs
dc.subject služby cs
dc.subject management cs
dc.subject marketing cs
dc.subject motivácia cs
dc.subject očakávania cs
dc.subject zážitok cs
dc.subject spokojnosť cs
dc.subject ptomotion cs
dc.subject animation en
dc.subject product en
dc.subject management en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing en
dc.title Ideový projekt managementu produktu animace cestovní kanceláře HYDROTOUR a.s.
dc.title.alternative Idea project of management aimed at product of animation of the travel agency Hydrotour joint stock company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The main aim of my project was to analyse and submit a proposal to Hydrotour, travel agency, how to improve, make more effective and profesional existing product of animation. After exhaustive analyses,in which I investigated very important informations, I was sugessted concrete vision in a practice part of my project. The scheme is about improvig management of existing product from the side of managerial functions, product strategie, its plannig, aim formulation, organizing and managing. The result of my project is particular solution and appropriate marketing promotion.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1665
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account