Marketingová studie výstavby koupaliště v Luhačovicích a jeho využití u obyvatel Luhačovic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová studie výstavby koupaliště v Luhačovicích a jeho využití u obyvatel Luhačovic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová studie výstavby koupaliště v Luhačovicích a jeho využití u obyvatel Luhačovic
Autor: Talašová, Marcela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Má bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem výstavby nového koupaliště v Luhačovicích a jeho využitím u obyvatel Luhačovic. Je rozdělena na dvě části. V teoretické části se zabývám marketingovým šetřením, jeho charakteristikou, druhy výzkumu, dále pak vlastnostmi marketingu služeb a marketingu cestovního ruchu. Nedílnou součástí je také tvorba a manipulace s dotazníky. V druhé, praktické části se zabývám samotným vyhodno-cením marketingové studie a vyhodnocením závěrů, které plynou z mého výzkumu. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou a vyvozením závěrů ze samotného marke-tingového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3638
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 6751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
talašová_2007_bp.pdfZablokované 449.5Kb PDF
talašová_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
talašová_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet