Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Chlupová, Soňa
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:23Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:23Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36413
dc.description.abstract V bakalářské práci se zaměřuji na chování zákazníka a především na měření jeho spokojenosti s výrobky a doprovodnými službami. Teoreticky se věnuji budování vztahu se zákazníkem, jeho loajalitě a věrnosti k dané značce a také chování nespokojeného zákazníka. V druhé polovině teoretické části se zaměřuji na osvětlení důležitých pojmů jako marketingový výzkum, dotazník či metody jeho vyhodnocení. V praktické části zpracovávám údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy Lidokov Trade, s.r.o. K vyhodnocení dotazníků používám shlukovou a korelační analýzu, dále popisnou statistiku a průměr vyjádřený procentní a škálovou hodnotou. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů.
dc.format 58 s., 7 s. příloh.
dc.format.extent 371546
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Bakalářská cs
dc.subject práce cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject odběratelé cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Bachelor en
dc.subject thesis en
dc.subject satisfaction en
dc.subject customers en
dc.subject research en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Customers´ Satisfication of Lidokov Trade, Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tureček, Tomáš
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated In my Bachelor thesis, I focus on costumer´s satisfaction and especially on measurement of satisfaction with goods and related services. In theoretic part, I pay more attention to creation of relationship with customer and its loyalty and constancy to brand name and further to behaviour of unsatisfied customer. Then I concentrate on explanation of significant terms such as marketing research, question form or methods of its evaluation. In practical part, I exploit data received from the survey of customers´ satisfaction of Lidokov Trade, Ltd. I utilize cluster and correlation analysis, descriptive statistics and average expressed in percentage and scale amounts to analyze returned question forms from customers. At the end of my Bachelor thesis, I introduce my recommendation which are suggested to achieve higher satisfaction of customers of Lidokov Trade, Ltd.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1706
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet