Analýza trhu firmy RAKO-TRANS, s.r.o. jako východisko zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza trhu firmy RAKO-TRANS, s.r.o. jako východisko zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Pospíšilová, Barbora
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:23Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:23Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36417
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat trh a zjistit, zda je dosavadní strategie firmy konkurenceschopná v porovnání s trhem domácím a zahraničním, resp. trhem Evropské unie a vypracovat soubor poznatků a doporučení pro zlepšení popřípadě udržení současné konkurenceschopnosti v rámci EU. V první - teoretické části bude charakterizován pojem konkurenceschopnost, její typy a možnosti vedoucí k jejímu zvyšování. Teoretická část bude návodem pro praktickou, navazující část práce, jejímž obsahem bude charakteristika firmy, analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy a analýza trhu EU a vliv na konkurenceschopnost firmy RAKO–TRANS, s. r. o.
dc.format 68 s., 32 s.
dc.format.extent 980059
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Konkurenceschopnost cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject PEST analyse en
dc.subject Porter analyse en
dc.subject Boston Consulting Group en
dc.subject SWOT analyse en
dc.title Analýza trhu firmy RAKO-TRANS, s.r.o. jako východisko zvýšení konkurenceschopnosti
dc.title.alternative The market analysis of rako-trans lc company for the increasing competitiveness of the company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krchová, Hana
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated The objective is to analyse the and to determine whether the current strategy of a company is competitive compared with domestic and foreign market, with EU market and work out set of findings and recommendations for improvements eventually maintaining the present competitive strength in terms of EU. In the first – theoretical part, competitive strength described as a term, its types and possibilities leading to its improvement. The theoretical part will be a guide for practical - consequential part, which contents are company’s characterization, inside and outside analyses, analyse of EU market and influence on competitive strength of RAKO-TRANS Co.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1710
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account