Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slunéčko, Vratislav
dc.contributor.author Adamcová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:27Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36454
dc.description.abstract Má diplomová práce "Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a. s." je zaměřen na oslovení nového, přitažlivého segmantu zákazníků, který tvoří především hosté mladší a střední genrace. Vypracovala jsem návrhy nových pobytů, bodových pobytů a tématicky zaměřených balíčků. Pro úspěšnost zavedení této nabídky je nutné rozšířit dosavadní reklamní strategii, kde jsem se zaměřila na propagaci lázní především prostřednictvím internetu. Důležité je pozměnit také přístup jednotlivých hotelů.
dc.format 80
dc.format.extent 437594
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nový segment cs
dc.subject nové pobyty cs
dc.subject bodové pobyty cs
dc.subject tématicky zaměřené balíčky cs
dc.subject rozšíření strategie cs
dc.subject internet cs
dc.subject new segment en
dc.subject new kinds of stays en
dc.subject point stays en
dc.subject thematically specialized packages en
dc.subject enlarge the strategy en
dc.subject internet en
dc.title Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.
dc.title.alternative The marketing project for an increase of the attraction of the joint-stock company Lázně Luhačovice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated My thesis called "The marketing project for an increase of the attraction of the joint-stock company Lázně Luhačovice" is concentrated on addressing a new, attractive segment of customers, which consist mainly of younger and middle-aged quests. I worked out proposals of new kinds of stays, point stays and thematically specialized packages. In order to active a successful introduction of this offer, it is necessary to enlarge the advertising strategy used until now. I concentrated on the promotion of the spa, above all by means of internet. It is also important to change the approach of hotels.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1760
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account