Analýza marketingového mixu firmy Svoboda a Březík - pečivo s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy Svoboda a Březík - pečivo s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy Svoboda a Březík - pečivo s.r.o.
Autor: Malinová, Jarmila
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Svoboda a Březík – pečivo s. r. o.. Po stručném představení společnosti se věnuje sortimentu výrobků, jejich podrobnému členění, kvalitě, designu, značce a obalu. Zahrnuje i externí a interní faktory působící na tvorbu ceny a postup při jejím určování. Popisuje přímou i nepřímou distribuci výrobků ke spotřebiteli a propagaci stávajících i nových výrobků. Na závěr budou navržena opatření, která by zvýšila konkurenceschopnost podniku na trhu s pekárenským zbožím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36466
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1774


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet