Zavedení CRM ve společnosti Intea Service s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení CRM ve společnosti Intea Service s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení CRM ve společnosti Intea Service s.r.o.
Autor: Mlčáková, Andrea
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které vyjadřuje aktivní řízení vztahů s jednotlivými zákazníky za účelem navázat dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah. Teoretická část obsahuje základní poznatky o CRM získané z odborné literatury, článků a internetu. Praktická část pak zahrnuje charakteristiku společnosti Intea Service s.r.o, jejích zákazníků a současného stavu obsluhy zákazníků v této společnosti, včetně doporučení pro lepší obsluhu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36469
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1777


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet