Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.
Autor: Ševčíková, Ivana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se marketingového řízení a marketingového mixu. Ve druhé – praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu a na základě provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru Janáček, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36471
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1779


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet