Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Autor: Hořínek, Lukáš
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží. V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu. Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu. V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/364
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2557


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hořínek_2006_bp.pdfZablokované 355.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
hořínek_2006_vp.pdf 363.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
hořínek_2006_op.pdf 373.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet