Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh

Show simple item record

dc.contributor.author Komár, Ľuboslav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36655
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je zpracovaný návrh týkající se zavedení nového, na českém trhu ojedinělého produktu společnosti ZP Šumvald, a.s., a to cereálních taštiček. Návrh je zpracovaný do čtyř hlavních oddílů podle základních 4 P marketingu (Product, Price, Place, Promotion). Před samotným návrhem zavedení nového produktu je zpracována aktuální analýza stavu cereálních produktů na českém trhu se zaměřením na müsli tyčinky a na cereální substituty v podobě tyčinek od všech hlavních producentů figurujících na českém trhu např. Nestlé, Fit Úsovsko, Rupa, Schwartau apod. Výstupem této práce jsou na základě vyhotovených analýz zpracovány návrhy a doporučení týkající se zavedení nového produktu pro společnost ZP Šumvald, a.s..
dc.format 53
dc.format.extent 471773
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Product cs
dc.subject Price cs
dc.subject Place cs
dc.subject Promotion cs
dc.subject Analýza trhu cs
dc.subject Product en
dc.subject Price en
dc.subject Place en
dc.subject Promotion en
dc.subject Market analyse en
dc.title Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh
dc.title.alternative Introduction of new product, namely Cereal Bar in company ZP Šumvald, a.s. to market
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated The main task and target of this work is to propose the introduction of the new product of the company ZP Šumvald, a.s., namely cereal bars. The proposal of the placement is divided onto four separated parts according to 4 basic P of the marketing: Product, Price, Place, Promotion. Before presentation of the new product placing, I carried out the analyse of the Czech Cereal market with a view to müsli sticks in chosen chain stores like Tesco, Globus, Billa, Carefour etc. The output of that analyse is overview of potentional competitors and knowledge of their products, prices and space in shelf.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2026
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account