Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu |
| Autor: |
Nechvapilová, Petra
|
| Vedoucí: |
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36663
|
|
Datum:
|
2005-02-08 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2039
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet