Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan
Autor: Papš, Martin
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Firma Peršan, kterou jsem si pro svou bakalářskou práci vybral, se zabývá prodejem koberců, podlahových krytin a doplňků ve městě Prostějov. V praktické části mé bakalářské práce jsem se soustředil na aplikaci marketingových nástrojů ( produkt, cena, místo a propagace ) na prodej zboží a poskytování služeb firmy Peršan a její marketingovou strategii. Rovněž jsem provedl analýzu SWOT (silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ). Mé doporučení pro firmu Peršan je soustředit se na rozvoj těchto oblastí: zřízení webových stránek, emailových adres a rozvoj materiálně technické základny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36720
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2116


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet