Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Autor: Kisková, Zuzana
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená marketingová stra-tegie. Praktická část se zabývá oblastí Jeseníků a vyhodnocování marketingového výzkumu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení odrážející se i z výsledku dotazníkového šetření, která by vedla ke zvýšení cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36798
Datum: 2015-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 41154


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kisková_2015_dp.pdf 2.756Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kisková_2015_op.docx 28.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kisková_2015_vp.docx 22.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet