Tržní orientace firem a její měření

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tržní orientace firem a její měření

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tržní orientace firem a její měření
Autor: Jangl, Patrik
URI: http://hdl.handle.net/10563/36842
Datum: 2010-07-14
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 146
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce se zabývá marketingovým konceptem, který se jmenuje tržní orientace. Cílem výzkumu bylo vytvoření validního modelu tržní orientace českých a německých high-tech firem ve zpracovatelském průmyslu s akcentem na současné trendy v managementu a marketingu. Empiricky byla zkoumána vazba mezi tržní orientací, inovacemi a výkonností firem. Nakonec byla testována invariance českého a německého modelu. Hlavními metodami analýzy dat, které vedly k dosažení cílů, byly explorační a konfirmační faktorová analýza, korelační a regresní analýza. Za nejdůležitější přínosy disertační práce lze považovat zkonstruování modifikovaného modelu měření tržní orientace. Dále vytvoření regresního i strukturálního modelu ?tržní orientace ? inovace? a ?tržní orientace ? firemní výkonnost? včetně komparace českých a německých modelů. Výsledky této práce přispějí k lepšímu pochopení konceptu tržní orientace v našich kulturních podmínkách, jak v teoretické, tak i v praktické rovině.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jangl_2015_dp.pdf 2.169Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jangl_2015_op.pdf 723.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jangl_2015_vp.pdf 838.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet