Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost
Autor: Grimová, Pavla
Vedoucí: Mazánková, Libuše
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na význam celoživotního učení, a to nejen pro každého jednotlivce individuálně, ale také pro celou společnost komplexně. V teoretické části je charakterizováno celoživotní učení a jeho tři základní kategorie formální vzdělávání, neformální vzdělávání a informální učení, které prostupují počátečním vzděláváním, vzděláváním dospělých a vzděláváním seniorů. Je zdůrazněna úloha motivace v procesu celoživotního učení, jsou identifikovány bariéry, které účasti na vzdělávání brání, a naznačena vhodná opatření k jejich překonání. Praktická část zahrnuje analýzu postojů respondentů k celoživotnímu učení a kvantitativní výzkum na toto téma. Jeho cílem je zodpovědět otázky, zda respondenti vnímají význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost a aktivně na celoživotním učení participují či nikoli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36869
Datum: 2014-11-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 35176


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
grimová_2016_dp.pdf 3.923Mb PDF Zobrazit/otevřít None
grimová_2016_op.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
grimová_2016_vp.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet