Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Sojová, Petra
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36893
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na pravidla pedagogické komunikace z hlediska učitelů středních škol. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s problematikou práce, je charakterizována pedagogická komunikace a pravidla pedagogické komunikace včetně jejich členění. V praktické části jsou uvedeny cíle výzkumu a metoda ke zjištění výsledků výzkumu. Cílem je zjistit, jak učitelé vnímají práci s pravidly při výuce odborných předmětů na střední škole.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject pravidla pedagogické komunikace cs
dc.subject teacher en
dc.subject classroom communication en
dc.subject rules of classroom communication en
dc.title Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů
dc.title.alternative The rules of classroom communication for teaching the specialized subjects
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor´s work is rules of classroom communication from the point of view of secondary school teachers. My work is devided into two parts: the theoretical one and the practical one. I define basic terms, then explain what rules of communication are and I describe the rules of classroom communications including breakdowns. Goals and method of my work are mentioned in the practical part. The goal is to find out how teachers perceive work with the rules of communication.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41263
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject odborné předměty cs
local.subject střední školy cs
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject specialized school subjects en
local.subject secondary schools en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sojová_2016_dp.pdf 2.119Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sojová_2016_op.docx 20.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sojová_2016_vp.docx 16.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet