Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Autor: Žambochová, Lucie
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou počátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu emergující se gramotnosti. Má teoreticko empirický charakter. Teoretická část pojednává na jedné straně o tom, jaký smysl má zavádění rozvoje pregramotnosti do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jaký prostor je zde pro rozvoj pregramotnosti vymezen. Na druhé straně se věnuje významu prostředí v rozvoji pregramotnosti a otázkám počátečního psaní dětí. Cílem praktické části je zjistit, jaké jsou vynořující se strategie písemné produkce dětí v gramotně podnětném prostředí. Kvalitativně orientovaný výzkum je proveden s využitím pozorování a analýzy spontánní písemné produkce dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36916
Datum: 2015-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41299


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žambochová_2016_dp.pdf 7.855Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žambochová_2016_op.docx 16.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žambochová_2016_vp.doc 60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet