Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí

Show full item record

No preview available
Title: Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Author: Žambochová, Lucie
Advisor: Petrová, Zuzana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou počátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu emergující se gramotnosti. Má teoreticko empirický charakter. Teoretická část pojednává na jedné straně o tom, jaký smysl má zavádění rozvoje pregramotnosti do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jaký prostor je zde pro rozvoj pregramotnosti vymezen. Na druhé straně se věnuje významu prostředí v rozvoji pregramotnosti a otázkám počátečního psaní dětí. Cílem praktické části je zjistit, jaké jsou vynořující se strategie písemné produkce dětí v gramotně podnětném prostředí. Kvalitativně orientovaný výzkum je proveden s využitím pozorování a analýzy spontánní písemné produkce dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36916
Date: 2015-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy
Grade for thesis and defense: A 41299


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žambochová_2016_dp.pdf 7.855Mb PDF View/Open None
žambochová_2016_op.docx 16.56Kb Unknown View/Open None
žambochová_2016_vp.doc 60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account