Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ
Autor: Valentová, Zdeňka
Vedoucí: Ficová, Lucia
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zjišťováním možností využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ. Je rozdělena do dvou částí část teoretická a praktická. První kapitola teoretické části se zabývá matematickými oblastmi, se kterými se děti předškolního věku seznamují a které budou v aplikační části pomocí vzdělávacích programů rozvíjeny. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s oblastí matematických představ zakomponovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Třetí kapitola propojuje poznatky dvou předchozích kapitol do komplexního a kompaktního celku v oblasti matematických představ dětí předškolního věku. Praktická část se věnuje možnostem rozvoje matematických představ u dětí předškolního věku pomocí dvou vzdělávacích programů (aplikací) Kids play and learn a TS Matematika - logické hry. V této části najdeme cíl programu, jeho průběh, strukturu a organizaci. Výsledky realizace jsou prezentovány v závěru aplikační části, kde najdeme i doporučení pro praxi v práci s digitálními technologiemi v mateřské škole.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36950
Datum: 2015-11-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41340


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valentová_2016_dp.pdf 2.864Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valentová_2016_op.docx 20.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valentová_2016_vp.docx 20.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet