Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS
Autor: Hošťálková, Eva
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi a především pak rekla-mou, public relations a podporou prodeje jako významným faktorem úspěšnosti firmy. Prá-ce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketin-govou komunikaci a její jednotlivé prvky, průběh marketingového výzkumu a jednotlivé části SWOT analýzy. Praktická část v prvním úseku analyzuje současný stav marketingových komunikací ve firmě. Následuje realizovaný dotazníkový průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků, který končí SWOT analýzou. Závěrečná část je nejdůležitější, protože obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací. Cílem tohoto projektu je zvýšit povědomí o značce, sjednotit jednotlivé prvky marketingových komunikací, přilákat nové zákazníky a ty stáva-jící motivovat k častějším nákupům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3701
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5949


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hošťálková_2007_dp.pdf 881.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
hošťálková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hošťálková_2007_op.doc 1.331Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet