Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol
Autor: Sobková, Nikola
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního učení. Praktická část zkoumá, jaký význam v procesu multikulturního učení mají jednotliví činitelé z hlediska subjektivního zhodnocení respondenty. Výzkum je pojat kvantitativně a využívá dotazníkové šetření, v němž respondenti na škále identifikují míru významu jednotlivých činitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37020
Datum: 2015-11-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41435


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sobková_2016_dp.pdf 2.008Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sobková_2016_op.docx 23.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sobková_2016_vp.doc 51.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet