Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem
Autor: Daňhelová, Hana
Vedoucí: Skarupská, Helena
Abstrakt: Vnější prostředí má nesporný vliv na vývoj člověka a uvedené výzkumy dokazují, jaké mohou být negativní důsledky při jeho nepříznivém působení. Souhrn příčin, narušujících přirozené prostředí, může mít různou podobu, označujeme je jako sociální znevýhodnění. Diplomová práce je zaměřena na problematiku edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Zkoumá praktické zkušenosti školních institucí při práci s těmito dětmi, zjišťuje metody práce, způsoby intervence a možnosti podpory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37118
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
daňhelová_2016_dp.pdf 2.301Mb PDF Zobrazit/otevřít None
daňhelová_2016_op.docx 20.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
daňhelová_2016_vp.docx 18.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet