1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Autor: Ondra, Jan
Vedoucí: Hruda, Pavel
Abstrakt: Práce popisuje historii a hlavní rozdíl videoher a filmu. Poté popisuje nejpoužívanější postupy při vytváření zvukové složky videoher a v praktické části jsou poté přiloženy i praktické zvukové ukázky k vybraným videohrám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37133
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41603


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondra_2016_dp.pdf 1.919Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondra_2016_op.doc 110Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondra_2016_vp.doc 108Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet