Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Ivančinová, Andrea
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:39Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:39Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37137
dc.description.abstract Diplomová práce "Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku" se zabývá autoregulací prosociálního chování u žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část charakterizuje období staršího školního věku, prosociální chování a pojednává o otázce regulace prosociálního chování. Práce mapuje také základní teorii využívanou v otázkách autoregulace. V neposlední řadě je v práci také poukazováno na faktory, jež celý proces autoregulace prosociálního chování ovlivňují, či mohou ovlivňovat. Praktická část vychází z části teoretické a navazuje na ni. V rámci kvantitativního šetření je zmapováno, kterému typu regulace prosociálního chování dávají žáci druhého stupně ZŠ přednost.
dc.format 80 s. (93 231 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoregulace cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject typy regulace cs
dc.subject autodeterminační teorie cs
dc.subject self-regulation en
dc.subject prosocial behavior en
dc.subject older school age en
dc.subject types of regulation en
dc.subject self-determination theory en
dc.title Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku
dc.title.alternative Self-Regulation of Pro-Social Behaviour in Upper Primary School-Aged Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaculíková, Jitka
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The work deals with the phenomenon of "Prosocial behavior self-regulation in middle school students". The theoretical part explains the second stage of elementary education with respect to students' age, signs of prosocial behavior and studies its mutual relevance. The thesis maps the fundamental theory in terms of self-regulation process. Last but not least, it also investigates the aspects and factors influencing the nature of prosocial perfor-mance by an individual. The analytical data are based on the former theoretical part of the thesis. The work comes up with the prosocial behavior preferences in the particular sample of students by means of questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41607
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-13
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject sociální inteligence cs
local.subject teen-agers en
local.subject social intelligence en


Files in this item

Files Size Format View Description
ivančinová_2016_dp.pdf 2.229Mb PDF View/Open None
ivančinová_2016_op.pdf 233.9Kb PDF View/Open None
ivančinová_2016_vp.docx 24.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account