Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku
Autor: Matulová, Karolína
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na sebepojetí a sebepoznání u dětí mladšího školního věku jako součásti osobnostní a sociální výchovy. Teoretická část se zabývá termíny sebepojetí a sebepoznání, dále jsou specifikovány principy osobnostní a sociální výchovy. Teoretická část se také zabývá formami personální inteligence a v neposlední řadě pojednává o významu termínu kultura školy a popisuje charakteristiky Montessori pedagogiky. Design empirické části představuje smíšené pojetí výzkumu. Za cíl si klade zjistit úroveň a subjektivní vnímání sebepojetí a sebepoznání u dětí mladšího školního věku. Praktická část obsahuje metodiku Poznej se! tvořenou aktivitami na rozvoj sebepojetí a sebepoznání u dětí mladšího školního věku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37166
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41648


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
matulová_2016_dp.pdf 3.420Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matulová_2016_op.doc 53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
matulová_2016_vp.docx 23.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet