Procesy stabilizace školního prostředí po spáchání násilného trestného činu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Procesy stabilizace školního prostředí po spáchání násilného trestného činu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Procesy stabilizace školního prostředí po spáchání násilného trestného činu
Autor: Mutlová, Věra
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Problematika stabilizačních mechanismů školního prostředí po spáchání násilného trestného činu a s tím související pomoc obětem trestné činnosti je předmětem této práce. Práce nabízí pohled na problematiku obětí trestného činu a také odpovídá na otázku, jaké formy pomoci obětem nabízí současný český platný právní řád. V práci je rovněž řešena problematika pomáhajících organizací, tedy organizací, které poskytují obětem trestné činnosti pomoc a to nejen obětem primárním či sekundárním, ale také speciální kategorii obětí, která byla pro potřeby této práce označena termínem terciální oběti. Problematika aktivního střelce, která je rovněž součástí práce, seznamuje s fenoménem, který byl donedávna známý pouze ze zahraničí, a který se díky útoku, k němuž došlo ve střední škole ve Žďáru nad Sázavou, stal realitou i v České republice. Diplomová práce dává odpověď na položenou výzkumnou otázku, týkající se již zmíněných stabilizačních mechanismů ve školním prostředí, v němž došlo k útoku aktivním střelcem. Cílem práce je zhodnocení mechanismů, jakož i jejich efektivita. Stanovené cíle práce jsou realizovány formou kvalitativního výzkumného šetření, následné analýzy a interpretace výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37174
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 41658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mutlová_2016_dp.pdf 3.019Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mutlová_2016_op.docx 20.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mutlová_2016_vp.docx 18.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet