Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.
Autor: Pacvoňová, Jitka
Vedoucí: Matošková, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007. Tento výzkum zjišťoval očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. Součástí práce jsou doporučení na zlepšení služeb nabízených zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3721
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 4123


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pacvoňová_2007_bp.pdfZablokované 606.2Kb PDF
pacvoňová_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pacvoňová_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet