Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.
Autor: Skopalová, Jitka
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení na zlepšení využití marketingových komunikací pro studentský program banky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3723
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6398


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skopalová_2007_bp.pdf 2.805Mb PDF Zobrazit/otevřít
skopalová_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skopalová_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet