Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Autor: Škorpíková, Nikol
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem k zákazníkům, jejich ohodnocení a percepce zákazníky. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje, zlepšení vnímání hodnoty značky Student Agency a spokojenosti zákazníků s jejich službami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37337
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 41844


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
škorpíková_2016_dp.pdf 1.787Mb PDF Zobrazit/otevřít None
škorpíková_2016_op.pdf 208.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
škorpíková_2016_vp.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet