Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Autor: Kozlovská, Dominika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá technikami digitálního a social media marketingu a jejich případným zavedením či vylepšením ve firmě TREND gastronomie s.r.o. Teoretická část zkoumá poznatky z odborné literatury nejen o online marketingu, ale i o tradičních komuni-kačních médiích a marketingu obecně. Praktická část poté představí a analyzuje současnou situaci zvolené firmy a jejich konkurentů. Pomocí benchmarkingu, SWOT a PEST analýzy, IFE i EFE matice autor vyvrátí či potvrdí danou hypotézu a případně navrhne doporučení pro zlepšení marketingu dané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37439
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41987


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kozlovská_2016_dp.pdf 1.123Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kozlovská_2016_op.doc 45.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kozlovská_2016_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet