Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Autor: Toman, Tomáš
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Marketingové stratégie leteckých spoločností tvoria príťažlivú oblasť podnikového manažmentu. Odzrkadľujú schopnosti manažérov upraviť ponuku leteckých služieb tak, aby sa približovala predstavám zákazníka a napĺňala jeho potreby. Táto diplomová práca sa venuje problematike súčasných marketingových stratégií leteckých spoločností. Práca je štruktúrne rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov strategického marketingu a manažmentu leteckých spoločností. Praktická časť práce obsahuje súbor analýz (odvetvová PEST analýza, SWOT analýza, interné analýzy spoločnosti Air Slovakia BWJ a trendová analýza novodobých rozvojových stratégií leteckých spoločností). Tieto analýzy sú podkladom k vytvorenému projektu marketingovej stratégie spoločnosti Air Slovakia BWJ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3750
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5943


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
toman_2007_dp.pdfZablokované 1.949Mb PDF Zobrazit/otevřít
toman_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
toman_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet