Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Autor: Svoboda, Jakub
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových komunikací fotbalového klubu FK Marila Příbram.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3755
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4830


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svoboda_2007_bp.pdfZablokované 1.041Mb PDF
svoboda_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svoboda_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet