Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
Autor: Hanšová, Milena
Vedoucí: Skalníková, Barbora
Abstrakt: Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou a dodávkami prostředků a přípravků určených pro nemocniční trh. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky, které nejsou volně prodejné, není možné je propagovat prostřednictvím mediální reklamy. Využívání reklamních předmětů je nedílnou součástí komunikace jejich obchodních zástupců s klienty (lékaři, zdravotními sestrami ) Podle zákona č. 40/1995 o regulaci reklamy jsou reklamní předměty jedním z mála způsobů, jak tyto prostředky propagovat. Cílem této diplomové práce je výzkum možného vlivu reklamních předmětů na budování vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3757
Datum: 2007-04-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4934


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanšová_2007_dp.pdfZablokované 25.78Mb PDF
hanšová_2007_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanšová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet