Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Autor: Kopečná, Monika
Vedoucí: Hrnčiříková, Zuzana
Abstrakt: Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37606
Datum: 2016-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42232


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kopečná_2016_dp.pdf 1.648Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kopečná_2016_op.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kopečná_2016_vp.docx 20.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet