Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Pálková, Karolína
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:21Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:21Z
dc.date.issued 2015-11-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37624
dc.description.abstract Zadání mé bakalářská práce Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu - spočívá v obecném zkoumání vývoje reklamy zaměřené především na období začátku 20. století, přes obě světové války až do současnosti. Na všeobecnou propagaci produktů navazuji částí věnované alkoholovým nápojům, ze kterých jsem si vybrala a následně se zaměřila na celosvětově oblíbený nápoj whisky. V praktické části představuji vizuální styl mnou navržené whisky - Sl?inte, zahrnující limitovanou edici láhví, etiket a propagačních materiálů.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject whisky cs
dc.subject alkoholové nápoje cs
dc.subject produkty cs
dc.subject limitová edice cs
dc.subject visual style en
dc.subject whisky en
dc.subject alcohol beverage en
dc.subject products en
dc.subject limited edition en
dc.title Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu
dc.title.alternative The Visual Style of a Traditional Producer of Alcohol
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kajnar, Lumír
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The brief of my bachelor thesis Visual Identity of the traditional alcohol producer is about the general exploring of the advertising evolution, especially from the beginning of the 20th century, through both world wars, till the present. After general promotion of the products there come the parts about the beverages, from which i chose whisky, the drink with worldwide popularity. I present the visual identity of the self-made whisky Slainte in a practical part of the thesis. It includes the limited edition of the bottles, labels and promotional materials.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 42255
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
pálková_2016_dp.pdf 2.766Mb PDF View/Open None
pálková_2016_op.pdf 253.7Kb PDF View/Open None
pálková_2016_vp.pdf 246.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account