Překážky sociálních pracovníků při participaci dětí na procesu vyhodnocování a individuálním plánování pomoci rodinám

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Překážky sociálních pracovníků při participaci dětí na procesu vyhodnocování a individuálním plánování pomoci rodinám

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Překážky sociálních pracovníků při participaci dětí na procesu vyhodnocování a individuálním plánování pomoci rodinám
Autor: Vozák, Antonín
Vedoucí: Vaško, Michaela
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je participace - angažování dětí pracovníky orgánů sociálně-právní ochrany dětí při vyhodnocování situace dítěte a tvorbě individuálního plánu. V teoretické části práce je na úvod popsána sociálně-právní ochrana dětí a její fungování v ČR, poté je představeno vyhodnocování situace dítěte a individuální plánování jako metoda práce s ohroženým dítětem a jeho rodinou. Dále jsou zmíněny dostupné nástroje pro to, aby byl slyšen názor dětí a aby jejich vyjádření byla získávána přirozeným a hravým způsobem. Pokud je možné nějakými způsoby zajistit, aby tyto metody a nástroje vedly ke zkvalitnění sociální práce s dětmi a rodinou, je nutné zjistit příčiny, které pracovníkům brání aplikovat je v praxi. Zjištění těchto příčin je cílem výzkumu, kterému se bude práce věnovat. Výzkum je realizován prostřednictvím kvantitativního šetření dotazníkovou formou mezi sociálními pracovníky oddělení sociálně-právní ochrany dětí ve Zlínském kraji. Z výzkumu pak vyplynou doporučení pro praxi, návrhy na možná řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37669
Datum: 2016-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42307


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vozák_2016_dp.pdf 5.360Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vozák_2016_op.doc 55.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vozák_2016_vp.pdf 205.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet