[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Balde, Ibrahima Sara
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:37Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:37Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37771
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalské trhu. Zvolená Společnost je světovým lídrem v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Také vyhodnocování tržního prostředí v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velké příležitosti pro proniknutí na vybrané firmě. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní způsob zadávání příznivě působí na vybraném podniku v Senegalu. Optimální a vhodná strategie je realizovat kancelář v Senegalu a zahrnuje kolem inovace, pokud jde o budování partnerství s veřejným a soukromým sektorem, transferu technologií a sociální odpovědnosti podniků.
dc.format 70p.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Strategie penetrace cs
dc.subject Business Process Outsourcing cs
dc.subject BPO cs
dc.subject Mezinárodní marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Penetration strategy en
dc.subject Business Process Outsourcing en
dc.subject BPO en
dc.subject International Marketing en
dc.title [NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Project of Penetration Strategy for Chosen Company in Senegalese Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-30
dc.description.abstract-translated The purpose this master thesis is to design a new project of penetration strategy of chosen company into Senegalese Market. The chosen company is a world leader in the field of Business Process Outsourcing. Also, evaluating the market environment in Senegal, we observe that the Senegalese market presents great opportunities for penetration for the chosen company. The interactions between the internal and external factors give the aggressive method of entry favorable for the Chosen Company in Senegal. The optimal and suitable strategy is to implement an office in Senegal and it involves around innovations in terms of building partnership with public and private sectors, technology transfers and Corporate Social Responsibility.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42513
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2016-04-18
local.subject mezinárodní podnikání cs
local.subject Česko cs
local.subject Senegal cs
local.subject international business en
local.subject Czechia en
local.subject Senegal en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
balde_2016_dp.pdf 1.469Mb PDF Zobrazit/otevřít None
balde_2016_op.docx 23.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
balde_2016_vp.docx 24.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet