B2B Marketing Strategy of a Chosen Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

B2B Marketing Strategy of a Chosen Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Autor: Iogova, Olga
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této práce je vytvoření marketingové B2B strategie pro moldavský podnik speciali-zující se na certifikaci zboží a služeb, kontrolu kvality, inspekci a testování. I přes poměrně úzký záběr tohoto podnikání na moldavském trhu stále existuje konkurence a proto musí mít podnik efektivní strategii orientovanou na zákazníka. Teoretická část této práce identif-ikuje hlavní odlišnosti mezi B2B a B2C trhy. Identifikuje také konkrétní oblasti, na které je potřeba se při tvorbě efektivní marketingové strategie zaměřit. Druhá část obsahuje analýzu současných aktivit podniku i situaci na trhu. Třetí část navrhuje novou marketingovou strategii, která zahrnuje segmentaci, positioning a nezbytnou modifikaci marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37776
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 42522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
iogova_2016_dp.pdf 1.814Mb PDF Zobrazit/otevřít None
iogova_2016_op.docx 24.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
iogova_2016_vp.docx 30.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet