MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno
Autor: Konyk, Oksana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro neziskovou organizaci. Mar-ketingové strategie neziskových organizací jsou určeny ke zvýšení povědomí o existenci organizace, stejně jako k přilákání dobrovolníků a zvýšení množství darů. Hlavní důraz marketingové strategie pro neziskové organizace je kladen na značku a komunikaci. Diplomová práce obsahuje teoretickou a analytickou část. Marketingová koncepce a typy neziskových organizací jsou charakterizovány v teoretické části. Druhá část diplomové prá-ce aplikuje teorii na konkrétní organizaci. Byl proveden marketingový výzkum, analýza vnějších a vnitřních faktorů a analýza marketingového mixu. Poslední část je věnována real-izaci marketingové strategie do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37777
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42523


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
konyk_2016_dp.pdf 1.991Mb PDF Zobrazit/otevřít None
konyk_2016_op.pdf 323.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
konyk_2016_vp.docx 30.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet