Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci
Autor: Čvandová, Erika
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu se zaměřením na marketin-govou komunikaci pro vybraný sociální podnik. Cílem teoretické části je shrnutí teoretic-kých poznatků z oblasti marketingové strategie, marketingového mixu a nástrojů marke-tingové komunikace. Literární rešerše zahrnuje také definici sociálního podnikání a vyme-zení specifik marketingu v sociálním podnikání. Následující praktická část obsahuje analýzy vnitřního i vnějšího prostředí vybraného podniku a dotazníkové šetření. Výsledky analýz slouží jako východisko pro zpracování projektu, který obsahuje konkrétní návrhy v rámci marketingového mixu a zejména marketingové komunikace. Součástí je zhodnocení projektu z hlediska časového, nákladového a rizikového.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37813
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42571


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čvandová_2016_dp.pdf 4.061Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čvandová_2016_op.docx 26.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čvandová_2016_vp.pdf 260.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet