Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
Autor: Flašíková, Soňa
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je návrh projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím CRM prvků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o CRM, zákazníky na trhu B2B, segmentaci zákazníků a situační analýzy. Zároveň je podkladem pro vytvoření praktické části. Praktická část diplomové práce je rozdělená na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnovaná základním informacím o společnosti a analýze současné spo-kojenosti zákazníků. Na základě analytické části diplomové práce je zpracovaný projekt, jehož cílem je zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37814
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42572


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
flašíková_2016_dp.pdf 2.526Mb PDF Zobrazit/otevřít None
flašíková_2016_op.docx 24.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
flašíková_2016_vp.docx 52.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet